fy fan!!

en sak med graviditet som inte är kul är "biverkningarna" dvs. Migränanfall. Om jag har förstått det rätt så är det inte alla som får detta, jag är ju såklart en av dessa som FÅR det.

Jag hade ungefär 30 minuter kvar att jobba när jag fick just ett sådant anfall. Jag är inte en sån som gnäller över att ha ont ochsånt men detta var vekligen inte kul.
Tänk att ha sån huvudvärk som gör att minsta lilla ljusglimt får en att vekna av smärta.
Jag har sagt till på jobb attt om inte detta blir bättre så kan jag nog inte jobba....tråkigt!! allvarligt alltså!!

Man blir helt handikappad av det eftersom att man får skita i allt som man har planerat, nu när jag hade slutat till exempel så skulle jag till min mamma och bli bjuden på middag men det fick jag skita i. Nu ligger jag i soffan i en nersläckt lägenhet, bara ljuset ifrån datorn får mig att vilja spy.

så idag blev det inte ett långt blogginlägg///bella

Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas det blir bättre snart!!!



Har du blivit medlem på Familjeliv.se än?? Om inte så bli de =)

2008-10-08 @ 20:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0