pannkakor!!

ja! det var vad min kära sambo tyckte att vi kunde äta till middag...MIDDAG. Är det bara jag eller är pannkakor en middag?? inte senast jag kollade iallfall.
Han sa att han skulle fixa middag idag och då blir man ju glad, sen när man hör vad man ska få så...ja!! visst pannkakor e gott men blir man mätt på dom....javisst...ett tag!!!

Funderar starkt på att börja träna eller nåt, typ friskis&svettis eller nåt.
Man måste ju erkänna att jag har ju inte det mest aktiva jobb som finns hehe.
Och jag tänker minsann inte se ut som dom flesta där om några år, nä man måste ta hand om sin kropp.

Hade en nisse som fick för sig att han skulle analysera min körning idag....hehe stackars jävel!!!!
Han började med att fråga hur gott om tid vi hade på linjerna (eh!! kolla i tidtabellen) sen undrade han om jag var tvungen att bromsa in så mycket vid varje rödljus eller stop.
När man så där i smyg kritiserar min körning så blir jag jävligare än nånsin och kör värre precis bara för att täppa igen truten på honom.

Skitkul var det, han bara: Jag jobbar med klimatiseringen och jag ska minsann se till att detta blir bättre och syftade då på oss förare. Sanningen är den att vi har så pass lite tid på linjerna att vi inte kan unna oss den lyxen att ligga och glida på vägarna. Det räcker att en kund ska ha en biljett till danmark så e man genast 1 minut sen och sen kommer det nån som e lite sen som man får vänta på ja då var man 3 minuter sen. Vid nästa hållplats står där en surkärring som står och gnäller i 1 minut om hur sen jag är och då var vi helt plötsligt 4 minuter sen, sen gäller det att köra som en galning för att ha en chans att ta igen den tiden. Låter det normalt...NÄ men det är vår vardag (så tänk er för innan ni börjar gnälla över att vi är 3 minuter sena).

Jaha då ska man väl hugga in på pannkakorna *mums*
have a nice day////bellla

Kommentarer
Postat av: Emma

Pannkakor e lunch :-)



2008-10-07 @ 12:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0