Första raden!!!

jaha, då ska man börja blogga då =0)

jag kommer som sagt att mest skriva om vardagliga händelser (vilka är många hehe) både bra som dåliga.

Att köra buss är väldigt krävande men oxå otroligt kul, det händer så mycket och man fr träffa så många roliga människor. ta bara idag tex. hade jobbat hela dagen och skulle bara hem (satt på knutan och väntade på min skjuts, jag skulle åka med en annan chaufför upp till depån). klockan blev 18.30 och då skulle jag ha åkt därifrån men ingen kom, klockan var 18.40 när jag gick ut och skulle se om det kom någon och då ser jag hur min skjuts kör....UTAN MIG!!!
LITE sur kan jag ju medge att jag blev så vad gjorde Bella då..hehe..jo jag gick bort till taxibilarna och tog en taxi upp och gissa vem som fick den fina räkningen (inte jag iallafall) =0)

Detta är som tur är inte vanligt, att mina kollegor fullständigt skiter i mig hehe. Vi får väl se vad dom säger imorgon när det ligger en trevlig räkning på kontoret *ler*

jaja nu ska jag lägga mig, ska upp 04.00 imorgonbitti...börjar 05.04 *jäsp*
hoppas att alla som läser min lilla blogg blir underhållda ett litet tag iallafall och att ni läser den igen.

go natt!!!
Bellabuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0