mamma känguru

jag känner mig som en känguru nu hehe, Lava sitter i sin bärsele på min mage just nu...gissa hur lätt det är att skriva då hehe.

Vad har dagen bjudut på då..ja inte mycket. Sara och johanna var här och hälsade på, hon hade köpt en solhatt till Lava och två bodysar..jättefina var dom =0)

Sen kom viktor hem med Emil och dom hde varit och handlat lite så det blev Tacos till middagi dag..mums hehe!!!

Lava har fått tråkiga prickar i hela ansiktet sen i förrigår och dom vill inte försvinna. Jag blev orolig men hon verkade eller verkar må bra så det är nog inget farligt. Jag ska ringa till BVC imorgon o prata med dom så få vi se vad dom säger, jag har googlat lite själv och jag tror att det är hormonplitar hon har fått..men för säkerthets skull så villl jag ändå prata med dom på BVC.

Nu ska jag titta lite på tv..hehe har typ gjort det hela dan idag men lite till kan inte skada.
kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0