Underbart väder!

Hej hej!
Var hemma hos Ann.britt och Jocke igår.....gud vad fint deras Vardagsrum har blivit..är faktiskt lite avundsjuk *ler*
Sofforna hade anlänt precis när vi kom dit och jkocka hade precis fått ihop dem...jättefina..passade in perfekt!
Sen när klockan var närmare 8 så begav vi oss ut o gick..jag, viktor, Lava och Farmor....vi gick upp till affären. Där träffade vi Björn och Camilla...jättekul!! dom Tyckte att hon var jättesöt...och med en pappa som viktor så är ju ijte det så konstigt hehe.
Sen gick vi ett tag till och sen så begav vi oss hemåt..gud va trött jag var sen när vi kom hem. Det blev en amning sen var det sängen som kallade. Lava sov för första gången i sin Spjälsäng inatt, men jag höll koll på henne så jag sov inte så mycket. Sov bättre när hon låg i vår säng..mn man vänjer väl sig vid att hon sover i sin säng oxå....hoppas jag hehe.
Nu ligger hon o sussar i sin insats...vi var ute ocg gick innan...jag och Viktor..och Lava så klart! Jättemysigt var det, fint väder och allt.
Allt bara känns så bra nu...visst jag hr fortfarande lite ont efter att dom sydde men det är ju sånt som går över så småning om...sen pratade jag med en kompis och hon bara skattade åt mig. Hon sa: jag fick sy från mellangården upp till klitoris och kunde inte sitta på två veckor....så gnäll inte. hehe nä när du säger det på det viset så hehe. Men det gör ändå så förbannat ont..och nu har det börjat göra ont när jag kissar oxå...blä!!

tycker att jag hör lite smackande ljuud ifrån insatsen hehe....då är det väl min slutreplik...amningsdags!!
ha en underbar dag////bella

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, det går över. Jag lovar =)

2009-04-02 @ 18:00:25
URL: http://ekjensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0