hej hej igen!!

Oj va vi har varit nyttiga idag, jag och Lava har varit ute och gått i typ 2 timmar idag. Fast vi har inte gått i jätterast tempo...det gick inte i denna värmen. Vi hade sovmorgon idag ocg sov ända till klockan var 9.30, sen gick vi upp, Lava fick mat och sen begav vi oss ut. Jag var tvungen att hämta paket som jag hade fått....det var korten som jag hade beställt. Så nu tänkte jag att jag skulle sätta mig ner och leka lite med dessa fototna. Jag har ju tre olika sckrapbooks som ska fylllas med härliga bilder på vår lilla ängel. Gizmo stog där nere och skrek så jag hämtade upp honom precis, Turbo syns inte till som vanligt.

Lava ligger och sover nu, hon var rätt så mör efter vår promenad...hon var nästan vaken hela tiden.
Viktor ska iväg till Lund idag men Ola och Johan. Dom skulle tydligen köpe fler magic-kort. Så jag blir ensam idag. Funderar på om jag ska ta tåget till Mörarp och hälsa på farmor och farfar. Vi får se hur det blir.

Åååh!! jag kom på en perfekt doppresent till lilla Milo idag...ska bli kul detta!!!
Fick inbjudningskortet på lilla Noah oxå...så söt han é!!

Nu ska jag avnjuta ett kallt glas juice medan jag kollar igenom fotona.....ha en varm dag!!!
kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0