jaha

då har viktor äntligen gått upp, Nu är han och köper en pizza, han behövde nåt som var flottigt sa han hehe. Han kom hem rätt så sent igår och då mådde han inte så bra kan vi väl säga hehe. Vi ska väl dela på den där pizzan sen ska vi åka ill mörarp och så ska viktor jobba lite i ann-britts kök. Fia slutar nu klockan 5 så då kommer hon nog att göra oss sällskap...det har blivit lite av en tradition att vi ses på söndagar. En väldigt tevlig tradition.

Igår var vi på grisfest....jättekul var det men det blev rätt så sent hehe så jag är helt slut idag. jag e skittrött. Lava vaknade vid 7.30 imorse sen ville hon inte sova mer....buhu så jag var tvungen att gå upp. Nu sitter hon och tittar på tv. men om ni ursäktar så ska jag stjäla lite pizza nu hehe...ha en bra dag...kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0