jaså!

så du läser oxå min blogg Romina hehe, där ser man. Och för att svara på din fråga så, Ja hon piper nästan varje gång jag bloggar...hon tycker inte det är kul när jag svävar iväg in till bloggarnas värld hehe *ler*

Ja nu äntligen får jag en chans att logga lite, vår dator har ju krånglat igen. Den bara stänger ner internet efter ett tag och sen tar det en bra stund innan det kommer igång igen...jättejobbigt!! så varje gång jag har varit inne på datorn så har internet varit av...sen när viktor kommer hem så bara sätter han sig vid datorn och....poof!...så fungerar det igen.

Vi var på kräftskiva igår hemma hos fia och christian, det var kul!! väldigt trevligt och lugnt!!
Innan vi åkte dit så var vi och tittade på biltävling på ring knutstorp. Det var kul den första timmen sen blev det lite uttjatat. Vi var där från 9 till halv 3 så ni förstår om jag var lite uttråkad. Lava var med såklart, hon hade ett par jättefina rosa hörselskydd. Det var så gulligt för när vi satte på hörselskydden så tryckte dom ihop ansiktet lite så hon så jättesööööt ut....åå vad jag älskar henne!! Hon var jättesnäll hela tiden bara sov och åt typ hehe.
Jag lagade en avokadosoppa som jag skulle ha till mina kräftor...blev inte så god...enligt min smak. Fia och Diana åt oxå av den och dom tyckte att den var god.
Idag åt jag och viktor spödbakad torsk med potatis och dillsås....mums!! och vet ni vad vi åt till frukost...våfflor med vaniljsås och jordgubbssylt, haha nyttiga vi é va??

Vi har varit hos Sabina och Adrian idag...kollade igenom vissa saker...hihi!!! Redde ut en del andra grejer oxå....spännande spännande!!

Nu sitter jag här vid datorn och är bara såååå trött!! Denna dagen har varit rätt så lång....eller så känns det i mitt huvud iallafall. Ja just det, jag har beställd bilder som borde komma nu i början på denna veckan som kommer. När dom kommer så ska ag göra lite scrapbooking *ler* jag vill gärna ha lite bilder som man kan ta på oxå, inte bara bilder på datorn.

Hihi nu sitter viktor och målar, jag håller ju på och målar en tavla och nu blev viktor oxå sugen på att ge sig på målarfärgerna...så nu sitter han där och drar penslarna över den fina duken, det ser ut att bli fint oxå.
Lava var inte alls sugen på att vara vaken så länge idag, klockan var bara halv åtta när hon började klia sig i ögonen och belv väldigt grinig. Så det var inte mer att göra än att ge henne sitt kvällsmål och sen slocknade hon direkt. Vi får väl se när hon vaknar inatt hehe.
Jag funderar på att gå ut en runda imorgonbitti innan jag äter frulle, det ska vara bra för mitt fett säger dom hehe, nä men allvar nu, jag måste faktiskt ta tag i mitt gäddhäng haha...i min motion menar jag. Ska bara försöka göra det till en rutin sen bär det av till det smala landet.

Har tagit lite nya bilder...eller nya vet jag inte..jag lade över bilderna som jag hade på mobilen på datorn så här har ni några av dem:

ett rätt så gammalt foto men åå så söt hon är hehe



jag får väl oxå vara med på en o annan bild.



Nästan alltid glad *ler*





Mammas lilla blomma =0)





Detta är det senaste fotot, vi var i jordbrodalen (tror att det stavas så) med Sandra och Lova och Lova hon gungade...så sandra undrade om Lava oxå skulle gunga...jag tänkte att det kan hon väl inte...hon är ju för liten...men ack så fel jag hade och här är beviset.

god natt på er!!!!

Kommentarer
Postat av: Bodel

Fina bilder! Det heter faktiskt Jordbodalen. Kram

2009-08-24 @ 09:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0