mouzzaka

tror att det stavas så, det ligger i ugnen och puttrar just nu. hoppas att viktor kommer hem snart så vi kan äta...jag är HUNGRIG!!! Lava fick precis lite mat så hon är mätt och nöjd.

Jag och viktor var hos sabina och adrian igår...huset är fortfarande fin fint hehe. Men nsart så är allt förhoppningsvis klart...hoppas hoppas!!!

Lava har fått röda små prickar i nacken såg jag i morse...hon hade dom igår oxå men jag trodde bara att det var värmeplitor....nu vet jag att det inte är det. Johanna hade vattenkoppor för ett tag sen så jag vet inte om hon har smittat lava...hoppas inte det. Jag tänkte ringa till bvc o kolla om hon kanske vet vad det är. tycker inte om när hon har märken och prickar...jag svävar lätt bort i min fantasi och tror att det är allt möjligt.

Vi fick en inbjudan till dop idag...jippi!! lilla milo ska bli döpt. Ja vi kommer gärna!! jag ska ringa och berätta att vi gärna vill komma. Har int sett honom på ett bra tag, vi har haft en hel del att göra nu på sista tiden så. Snart så är viktor färdig i Mörarp så då kanse vi kan göra nåt tillsammans...bara vi tre...det var ett tag sen.

Nu ska jag kolla till maten så den inte bräns vid....ha det så bra idag.

kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0