så där

nu skriver jag, hehe är ni nöjda nu. Vår dator har krånglat så dätför har jag inte kunnat blogga, internet bara slutade fungera. Imorgon kommer Sabina och Ada hem hih, hoppas hoppas att dom ringer då.

Snart ska jag iväg med Lava till BVC o få henne vägd. Hon hade ju inte gått upp något sist jag var där så nu håller jag tummarna. Jag tror nog att hon har gått upp i vikt med tanke på allt hon har ätit hehe, hon har ju börjat med pureér nu. Att hon har börjat äta riktig mat känner man iallafall på bajset hehe...fy va det luktar!!! men det är ju min lilla ängel så då gör det inget.

I måndes så var jag och Ann-britt  och Bodel på ullared....kul kul...ja och lava var oxå med. Det gick riktigt bra...hon var så snäll hela tiden, bara log och tittade på kläderna som jag valde ut åt henne. Idag har hn på sig en klänning som jag köpte..det är en marinklänning...jättefin.
Vi har precis kommit ur ett bad...mysigt...med massa olja i hehe. Jag känner mig helt smord.
Jag troddee att viktor skulle få sin mbil idag..men icke icke, det är riktigt jobbigt när han inte har en mobil...bara som nu till exmpel. Jag vet inte om han slutar tidigare...om han gör det så behöver jag inte dra ut barnvagnen utan då kan han förlja med till bvc ju...men det vet jag inte nu så då får jag snällt ta ut den ändå och sen kankse han kommer precis när jag ska gå.

Nä nu piper damen så jag måste gå....adjö!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0