sent!!

börjar bli lite trött i ögonen nu, jag vill inte lägga mig förrän viktor har kommit hem. han är ute och kör med christian nu. Lava ligger och sover sen två timmar tallbaka, så hon vaknar väl snart och vill ha mat. Tänkte kolla på en film nu som börjar på 4:an....jhonny depp är med i den så då gör det inget att jag får vänta lite....den som väntar på nåt gott hehe

*jäsp* nä nu sätter jag på en kopp kaffe....måste hålla mig vaken.

kram kram

















lite bilder på lillan!!! kommer nya snart!

Kommentarer
Postat av: Jenny Wiik

Oh va hon e söt...tycker hon börjar likna dig nu!

"Resan" vi ska på e vår lilla semester...eftersom Milo e så lite vill vi inte dra iväg honom på nån långresa än, men vi ska först till Norrköping (ska stanna till på ullared en sväng på vägen upp) där ska vi bo hos min pappa o dit kommer även min syster från England med sina 2 töser. Vi ska till Kolmården eftersom David aldrig varit där. Sen ska vi mysa med familjen några dagar, min plastsyrra fick barn för 3 dagar sen så vi ska hälsa på dom oxå. Sen åker vi ner till Göteborg o möter upp Josse o Bart som tar med sig 2 av våra småsyskon (som inte vet om nåt). Vi ska ses oss omkring i Göteborg, käka på hard rock cafe o bo på hotell (älskar hotellfrukostar). Så på söndagen ska vi till Liseberg...jag åker inget, möjligtvis kärlekstunneln, hehe men det ska bli kul o valla david som älskar karuseller...Hoppas vi ses imorrn. Kram

2009-08-15 @ 10:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0