tack för igår!

Jenny och David och jossan var här igår med sin små guldklimpar *ler* och vi tjatade lite o drack kaffe. Det var kul att få träffa dem, man har ju inte så mycket tid över nu för tiden känns det som, så man får passa på när det väl händer. Det var första gången som jag träffade Noah. Så fina pojkar ni har...perfekta!
Lava är ju fortfarande rätt liten om man jämför med..ja typ alla bebisar hehe men hon kommer nog snart ifatt dem.
Milo och Noah låg i Lavas babygym och dom verkade gilla det, iallafall Milo...haha han pratade på som bara den.

Jaha nu är Ann-britt på jobb...tycker lite synd om dig, sista veckan av er semester var ju inte så rolig. Idag ska vi komma och göra färdigt hos er...eller jag vet inte om viktor blir färdig men jag ska iallafall bli klar med katten. För er som inte vet så ska jag måla en katt i deras kök där fanta och leffe äter.

Tänkte börja denna veckan nu med att få in lite rutiner på lillan. Kl 19.50 ska hon få sitt sista mål och sen är det natti natti för henne. Jag ska oxå börja ge henne mat vid speciella tider. Nu när hon snartär 5 månader så ska hon ha 5 måltider om dagen...nan alltså, sen kan man byta ut vissa måltider mot riktigt mat...eller pureér. så nu under två veckors tid så ska vi vara hemma till iallfall halv åtta om kvällarna. Innan har det kanske inte varit så noga men jag måste iallafall försöka få henne att bli van vid läggtider m.m. Hon fick prova potatis-palsernacka igår och det verkade hon gilla. Hon är inte så kräsen vilket att tacksamt.
Jag har ju glömt hennes nappflaska hos sandra, men det gör inte så mycket för jag ska inte andvända den mer...det är bara merjobb när man ska tvätta den och hon tycker lika bra om dn som jag har nu så.

tänkte åka till väla idag och fixa penslar nu när jag ska måla...men jag vet inte om jag ska änta på viktor eller om jag ska åka själv....hm!! det är ju betydligt lättare att åka med viktor men då måste jag vänta på honom.
Nu ska jag lägga lillfisen i ett bad, hon luktar lite för mycket kräk just nu hehe.

kramkram









hihi jag står helt själv...titta titta!!!!

när jag sover vill jag gärna ha kudden över mig...då blir det så mörkt och mysigt!!


Här har ni mina besökare =0)) tack för en trevlig dag.



så trött man kan vara =0)



 lite senare på kvällen så var vi hemma hos fia och christian...lite bilder därifrån:











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0