nä så dum jag känner mig....

En liten händelse igår fick mig att att skämmas lite idag. Klockan var väl 7 kanske och då knackar det på dörren. Jag tittade i titthålet och såg att det stod en man där, ingen jag har sett förut. Jag såg att han hade en påse med sig..så jag tänkte..å nej inte en försäljare. Så jag struntade helt enkelt i att öppna. Han försvann efter ett tag, men sen efter 10 minuter så knackar samma man på dörren. Jag tänkte att om jag inte öppnade flrsta gången så kab jag ju inte öppna nu heler...då fattar han ju att vi struntade i att öppna första gången. Så han knackade lite sen gick han igen. Nu imorse så frågade viktor efter sin plånbok...jag sa att den antagligen var i bilen. Men sen var jag ute med lava och åkte ulka och när jag komn upp så kollade jag posten...vad låg där då?? jo viktors plånbok. Antagligen så hade den mannen hittat viktors plånbok och ville lämna tillbaka den...nä usch va dum jag känner mig.

lite ris till mig idag...och en stor ros till mannen som lämnade tillbaka viktors plånbok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0