några bilder ifrån sälen =0)





















lava åker pulka hehe...detta var innan hon hammnade i snön. Nu ska jag lägga mig i ett varmt bad. Har varit hos Sandra idag och hälsat på Lova...det var kul att träffa dom igen. Sandra bjöd på kaffe och sedan stakte hon varsin hamburgare till oss...det var mumma. Imorgon ska jag iväg till jobb och lära mig hur vår nya maskin fungerar...hoppas att den är relativt enkel så jag kan börja jobba utan problem. Jag har fått mit nya schema...det är väl sådär men det går. Min lillebror kewin fyller 15 imorgon så jag ska antagligen dit och gratta honom. Vi ska tvätta imorgon men det får nog viktor fixa på egen hand isåfall hehe. Nä som sagt nu ska jag ta ett bad sen är det soffan som gäller. Jag har förresten funderat stark på om jag ska börja springa...det låter som en bra ide nu ska jag bara praktisera den oxå hehe.

hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0