önskelista!!

min önskelista till tomten:

* Ett headseat
* Nya stövlar till vintern
* Biobiljetter
* Smyckeskrin
* 50 tums platt tv
* Sällskapsspel
* Springkläder
* Fotoalbum
* EMD:s nya julskiva
* Idol eriks nya skiva
* Presentskort på IKEA

Så tomten nu har du lite att välja emellan hehe.


Sätter mig till rätta nu, ska kolla på allt som jag har missat nu hehe...det kommer bli en lååång kväll. Fast första ska jag sortera tvätten, diska upp och borsta tänderna...så det baraär att gå och lägga sig sen. Jag är egentligen rätt trött...men om jag inte kollar nu så kommer jag aldrig att göra det. Viktor satt och spelade forza när jag kom hem så det blev inte bonde söker fru för mig...och det var sista avsnittet idag..så det bara måste jag se.

Jag var på jobb idag, det kändes väldigt bra. Nu är jag inte så nervös för att börja längre. Den nya maskinen var inte så svår som jag trodde, rätt logisk faktiskt. Jag träffade Claes idag, det var han som undervisade mig, ska åka buss med honom imorgon. Han sa att jag skulle hälsa till David...han hade visst haft David när han undervisade i Höganäs...kul!

Jag var hemma hos mamma och grattade Kewin idag, det blev lite tårta och så..sen begav vi oss hem. Det snöade rejält när vi skulle hem....men jag tog det lugnt så vi kom hem säkert. Hoppas snön ligger kvar ett tag nu...sara lånade vår pulka så hon ska åka med johanna imorgon...hoppas bara inte att hon oxå åker i den...hehe vi kommer få hem en sprucken pulka haha. Nä nu ska jag vika tvätt....go natt!!!!



Hehe alltid lika glad!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0