såå såå trött!!

Alltså jag hoppas verkligen att det är graviditeten som gör att jag är så trött. Det känns inte som att jag orkar göra nåt överhuvudtaget. Imorse så hann jag inte ta min illamåendetablett fort nog så det var ett besök på toaletten relativt fort. Fattar inte hur jag har kunnat glömma bort hur jobbigt det var att må illa. Just nu så känner jag mig inte gravid jag känner mig bara sjuk. Jag är i vecka 8 nu men går snart över i vecka 9 tror jag...alltså det har redan gått två månader...sjukt fort går det.

Inatt så drömde jag att jag och viktor gifte oss, det var såå fint. Vi var i trädgården och alla nära och kära var där. Jag hade den finaste klänningen jag någonsin sett....hoppas jag kommer ihåg hur det ser ut sen när jag ska handla den på riktigt. Vi hade dukat upp på runda bord och det var fina blommor överallt. Solen sken och livet var bara så underbart. Ja vi får väl se när det sker hehe...har mina aningar att jag kommer få vänta ett bra tag, men det gör inget...just nu vill jag bara konsentrera mig på huset. Jag längtar så otroligt mycket just nu. Det är ju bara typ 5 månader kvar men det känns som en evighet.

På fredag börjar jag jobba igen, det känns sådär. Jag hoppas bara att jag slipper kräka och sånt denna gången. Jag jobbar från 12.30 till 20.17 tror jag...rätt så lagom tid. Sen kör jag dom vanliga rutterna så det är inget ovanligt...skönt! Jag var och hälsade på på jobb och snodde en buss, körde lite för att se hur det kändes och så...och jag kan berätta att det kändes inte som att jag har varit ifrån det överhuvudtaget. Så fort jag kom ut från depån så var det som vanligt igen.
Usch nä nu mår jag illa igen...måste gå och äta nåt. Jäkla tabletter....det enda dom gör är att göra så jag blir snustorr i munnen...blä!!

Imorgon bär det av till Ann-britt och Jocke för att fira nyår. Jag ska avnjuta en aloholfri öl och lite skumpa som jag köpt. Eller ja ann-britt köpte ölen (tack så mycket) och jag har köpt skumpan. Hoppas att jag mår bättre då...tycker att det räcker att julen blev förstörd av mitt illamående, nyår kan väl få vara bra!!
Nä nu måste jag verkligen äta nåt...hej så länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0