Spa idag!

Ja tack så mycket Fia för den fina prestenten. Idag ska vi två avnjuta en skön spakväll *ler* Jag tror inte at jag har varit på spa nn gång så det ska bli riktigt kul! Vi ska åka till åstorp tydligen för det är där det ligger =0) Jag måste kolla tåg och så eftersom vi lämnar in vår bil idag...fast å andra sidan så behöver vi inte lämnai n den förrän ikväll eftersom dom ska laga den imorgonbitti. Vi behöver åka och hämta Resesängen oxå hemma hos Annbritt och Jocke och sen iväg och köpa en pulka till Lava.

Idag är det tvätttid...äntligen! Viktor var nere sist när vi tvättade men han glömde att ta ny tvätttid....det är inte bra för man tänker aldrig på att gå ner och ta en ny sen...men nu har vi iallafall fått en tid till idag..så vi ska tvätta 17-21 och klockan 19 är jag på spa hehe...så viktor får tvätta lite själv.

Jag tänkte blogga igår men datorn hängde sig hela tiden så jag sket i det. Vad hände igår då??

Jag ar hemma hos Sandra och vi julbakade. Det blev: Ischoklad, lussebullar, cornflakesgodis, marsipangodis och till sist knäck. Det var jättemysigt. Lava var med moster Sara och Johanna, det blev enklare om man skulle baka och inte behövde hålla koll på henne oxå. Sen så hämtade Viktor henne när hon var hos Lisa och Kalle (sara hade tagit med henne dit). Jag var väl hemma vid 16.20 tiden och då väntade jag bara på Fia.  När hon kom så stack vi till Maxi och handlade lite mat till kvällen...det blev gulashsoppa med creme fraishe...mumma!!!

Ja, just det....det var en grej jag ville klaga lite på. Vet ni vad dom tar för saffran iår?? ja ni som bakar vet väl vid detta laget.....asså jag fick en chock när jag skulle betala igår...26.95 kr för 0,5 gram och man behöver 1 gram för en sats lussebullar...det betyder att det blev 50 nåt för jäkla saffran..helt sjukt!!! OCKER!!!!! (om det nu stavas så) Man börjar undra om dom vill att man ska baka överhuvudtaget iår.

Nu ska jag kolla lite bonde söker fru...tack gode gud för tv4 play hehe


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej Bella!

Hoppas allt e bra med er. Va roligt med Sälen=) Ta en massa roliga foton o visa sen!

Nu e jag iallafall frisk, usch var riktigt dålig i 2 dagar.

Vad har hänt med er bil?

När åker ni till Sälen, vi kanske kan ta en fika när ni kommer hem istället?

Må så gott o hälsa!

Kram

2009-12-03 @ 08:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0