all alone!!

har hela pacet för mig själv!!! skööönt!! viktor och emil är och spelar innebandy =0)
Så nu ska jag alldeles strax slänga mig i soffan och upp med fötterna så det inte blir läckor i fötterna (har en del vatten nu).

Var hos barnmorskan idag och mitt blodtryck hade INTE gått nernågot så nu får jag ta det lite lugnare...iallafall tills den lille har ploppat ut. Men jag skulle tydligen dricka mycket ramlösa sa hon..vet inte om det var för blodtrycket eller för min halsbränna...hm!! gissar på det sistnämda.

Bokade stugan till sälen idag..så nu är det ingen återvändo! Nej det ska faktiskt bli riktigt kul att komma iväg..sen är det första gången som lillen får se riktigt mycket snö så det ska bli extra roligt!! Vi åker vecka 50 och är iväg en vecka så vi kommer hem till jul hehe oroa er inte.
det blir dessa som hänger med:
* Jag
* Älsklingen
* lill-plutten
* Emil
* Sofia
* Christian
* Johan
* Peter
* Philip
Och vi ska ha det riktigt nice....men lovar er...inga olyckor!!! har varit tillräkligt med tragedier på sistonde.

Förkylningen håller i sig, har snörvlat hela dagen känns det som. Vill inte ta för mycket nässpray heller så jag lider lite hela tiden tills jag viker mig för det oundvikliga...Otrivin!! en räddande ängel hehe.

Vem har sagt att man inte kommer nånvart med hot..hehe *ler*
Jag har tjatat om att jag vill ha upp gardiner i vardagsrummet nu i en hel evighet känns det som och idag sa jag till Viktor att om han inte satte upp dom så skulle jag göra det själv *skrattar* Jag har aldrig sett han plocka fram en borr så snabbt!! Har hittat hans akilleshäl...ska bara säga så i fortsättningen!! men egentligen borde jag bli lite sur...sååå dålig är jag väl inte så att fixa grejer....eller???
Nu är det iallafall bara sladdarna som ska fast i listerna. Sånt får absolut inte ligga o skräpa nu när vi får en liten som kommer krypa runder.

Sara frågade mig idag om jag kände av något i magen...asså om jag kände att det började sätta igång. Blev lite fundersam...vad egentligen är det jag ska känna....är det värkar eller? för jag har haft en del sammandragningar nu på sistonde...och bebisen har varit lite vildare än vanligt...det är kanske tecken på att det är dags snart.
För att vara på den säkra sidan så inhandlade jag lite sockersött till Viktor som jag packade ner i bb-väskan + en festis!! det räcker väl ett litet tag *ler*

Nu är det soffan som kallar.....kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0