filmen slut!!

Nu är vi hemma igen, filmen var väl ok. Även om man vet att dom inte lyckas döda Hitler så siter man ändå där o hoppas in i det sista hehe...men överlag så var det väl en bra film.

Jag är helt imponerad av mig själv....en stor cola tryckte jag ner och har inte behövt gå på toaletten än...men det kommer väl snart hehe.

Så då ska vi se hur mycket jag snarkar inatt då, lyckades väl väcka viktor ett antal gånger inatt och till och med mig själv två gånger hehe...då är det illa!!!
Skulle egentligen köpt riktigt nässpray idag men det har inte blviit av så nu får jag dras med den där placebosprayen...så där som gravida kan använda hur mycket som helst...kruxet är bara att den svällar inte av slemhinnorna utan gör bara så det rinner lite...så jag är forrtfarande lika täppt i näsan efter att ha tagit det...skitbra!!

Nu ska jag lägga mig i ett bad...ja jag vet vad ni tänker..hallå det är ju jättesent men det behöver jag inte bry mig om eller hur...inget jobb just nu ju *ler*

så då säger jag god natt////bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0