hemma hos svärföräldrarna

sitter och kollar på viktor när han jobbar o sliter. Så fort han är klar med ovanvåningen så ska jocke komma till och börja kakla...sååå fint det kommer bli. Jag har nästan glömt bort att det satt en annan tapet här i hallen innan.

Emil kom med mumsiga kakor innan....det är inte så många kvar kan jag säga. Emil är inte bra för min figur hehe.
Sitter faktiskt och funderar på om jag ska gå ner o ta en kaka till....NEJ lite karaktär måsta jag väl ha....eller??

Vad ska vi göra ikväll då??
inte mycket vad jag vet, ta det lugnt och bara mysa framför tv:n kanske.

jaja men nu ska jag vara lite social med honom där ute....det vill säga att jag ska gå ut och sätta mig o lösa lite soduko haha
snäll jag är va!!

////bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0