kyckling till middag??

Låter fint va? kyckling med mozzaarella och lindade i bacon...mums!!

Väntar på viktor, sara och johanna...blev lite väl häftigt hemma hos mamma så dom får sova här inatt.

Ibland undrar jag om man verkligen kan lära en gammal hund att sitta, vissa människor är bara så naiva och vill verkligen inte lyssna på någon som kommer med lte kritik om det inte är till deras fördel. Jag skojar inte men ibland känns det som att man är mamma till väldigt må¨nga runt om kring en.

Jaja nu kommer jag iallfall att bli mamma på riktigt och då ska jag försöka att inte bli för inblandad i andras problem..jag kommer nog att ha tillräkligt mycket med mig själv o mitt liv.

Suck!

////bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0