R.I.P

Malin Björling omkom tisdagen eller onsdagen den 4 februari 2009.
Tydligen så var det en skidolycka.

Mitt minne av Malin var att hon var en glad och pratsam tjej som alltid var så snäll o trevlig. Jag kan inte riktigt förstå att hon bara är borta.
När sånt här händer så blir man helt plötsligt medveten om sin omgivning och att man inte ska ta allt för givet. Det är så lätt att det rycks bort från en i ett ögonblick.
 
Jag känner verkligen med Mats och Susanne och vill bara säga att jag är så hemskt ledsen att detta ska behöva hända er, att det ska behöva hända någon överhuvudtaget.
Ni ska veta att Malin var en omtyckt tjej. Hon var alltid glad o hälsade och pratade med allt o alla, det är det minnet jag kommer ha av henne.
 

Vet inte riktigt vad man mer kan säga förutom        R.I.P        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0