Städning!!

Det är väl vad min dag har bestått av hehe. Rensat ut lite skit och sorterat om alla garderober.
Nu sitter jag och tittar på Cesa Millan.

Igår så var jag och sara och hälsade på min kusin Frida o hennes lilla familj. Det var verkligen jättekul att få träffa henne hemma hos henne. Dom hade gjort det jättefint där och lill ludde var sååå söt.

Vi åkte på en tour de la Växjö och sen åkte vi o handlade mat. Det roliga började sen när vi skulle hem...då körde vi in i en snöstorm...som det snöade...och sen haglade det så jag trodde förnsterna skulle gå i sönder. Men så ni förstår så överlevde vi hehe.

Nu ska jag vara lite duktig och räkna lite på min ekonomi...måste kolla igenom allt nu när jag ska börja på min föräldrarpenning. Jag kommer ju att gå ner lite i min Ekonomi så nu måste jag kolla över det så jag har eztra bra koll på allt. Så om ni ursäktar mig *ler*/////bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0