Usch!!

Nä nu har jag blivit förkyld oxå, trött jag blir!! Fast jag får väl skylla mig själv när jag går i mina trikåer hehe.

Kollade på melodifestivalen igår med sofia, var riktigt trevligt!! vi lagade mat och mös i soffan bara. Viktor och Christian var ute o partajade (Christian fyllde 23) så vi var väl uppe tills klockan var 2 tror jag sen kom dom hem.

Nu så sitter viktor i soffan o tittar på tv, vi ska väl snart iväg till svärmor o svärfar.

Nu är det dags för en snytning hehe *snörvel* och man lilla dos av otrivin...hade renessans innan men det var värdelöst så nu har jag gått tillbaka till det som jag vet fungerar.

ha en trevlig dag////kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0