Fest!!!

Ja!! min snutte ska ut och kalasa nu snart....jag vill oxå med. Hehe det hade sett nåt ut va!! jag höggravid är ute o dansar med min mage...nä även om jag hade kunnat och hade jag nog inte velat, många dömande blickar.

träffade mia idag, alltid lika kul!!! hon är som ett litet ljus i mitt liv. Vet inte varför...eller jo jag vet varför men jag är alltid så glad när jag har träffat henne.
Vi är på samma nivå hela tiden, det känns som hon lyssnar när jag pratar (långt ifrån alla har den egenskapen).
Sen har vi gått igenom många liknande saker i vårt liv så därför förstår vi varandra. Vi träffas kanske inte så ofta men destu roligare är det när man ses, man uppskattar varandra mer.

Imorgon ska jag förlja med viktor till saras lägenhet och sen ska jag nog iväg till pappa en sväng..kolla lite film och bara mysa lite. Han bor ju lite mer tillgängligt nu kan man säga...lättare att ta sig till honom.

Nu ska jag bara härda ut hemmafesten till dom små alkisarna har gått *ler* sen är det lugn o ro igen.
kram kram////bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0