hemma igen!!

japp nu är man hemma igen. Vi har varit uppe i borås nu över helgen och träffat vikotrs moster o kusiner. Det var tyrevligt om det inte vore för min tråkiga förkylning. Har åkt på något skit nu och det verkar inte bli bättre.

Sofia och kristian ville bjuda med mig o viktor nu till helgen på en tur till gotland. Jag tycker att det hade varit kul att få komma iväg lite och sen är jag ju ledig oxå så det gör ju inte saken mycket sämre hehe.

Tänkte lägga ut min fina lilla pärla till salu på blockt imorgon...vill inte men samtidigt fattar jag ju att jag inte alltid kommer kunnna ha den. Vår lillafamilj blir ju inte direkt mindre. Så vi får se om det är någon som nappar på den och isafall vad jag kan få för den.
Så är det någon som är intresserad av med ford Cougar så hör av er...kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0