pärlan är till salu!

Min underbara fina lilla sportbil (tycker jag iallafall) är till salu nu och jag våndas verkligen. Vi måste ju ha en större bil nu snart ju och jag har egentligen bara dragit ut på det oundvikliga. Vagnen går i bilen och barnstolen får plats men det är precis och jag vill inte behöva krångla e massa när man ska göra ett enkelt ärende till affären eller nåt sånt. Sen ska vi ju ha en till inom en snar framtid och då har jag verkligen inget val. SÅ...det är bara att ta tjuren vid hornen och göra det, så nu ligger den ute på blocket...titta gärna o hojta till om ni blir intresserade.

Vi var på föräldrarutbildningen idag och ja...vad säger man!! det var inte så....inte som jag trodde iallafall! men det var kul att träffa andra, inteför at vi pratade med varandra direkt men nästa gång blir nog annorlunda. Vi pratade lite om hur bebisen kommer ut och när det väl är dags vad man ska ha med sig. Hehe det var så gulligt.....när vi var där och hon som höll i det frågade vad man skulle ha med sig till förlossingen så sa viktor "en kamera" och det är stort för att vara han...du vet att prata bland folk...men tyvärr så hörde hon inte så han tog mod till sig och sa litehögre "EN KAMERA" men det var ingen som hörde denna gången heller och nu såg jag att han tyckte det ar lite pinsamt...sen muttrade han tyst för sig själv "dom lyssnar ju inte"....men detvar så gulligt och jag tyckte det var kul att han iallafall försökte göra sig lite delaktig. Vi hade en där som hade fått ett barn innan nu och hon var rätt så mallig för det (man kanske blir lite känslig för sånt men jag klarar inte av mallgrodor) så hon stack in lite hela tiden grejer som hon visst skulle hända eller som man skulle göra i olika sammanhang...lite smått irriterad blev jag då...det är ju ingen tävling direkt. Men sen när jag tänkte efter så försökte hon nog bara hjälpa oss andra genom att ge sin version avdet hela....man kommer nog göra exakt likadant sen. 

Nu ska jag slappa lite i soffan och sen är det sängen som gäller...se om jag kan sova nåt inatt. Nu sen jag blev ledig så har jag blivit helt metalt uttorkad...jag måste gå o köpa ett pussel eller nåt hehe.
////bella 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0