sälja bilen!!

jaha nu är det dags. Nu kommer dom snart o ska titta på min pärla. Jag hatar verkligen snt här...det är mycket lättare att vara den som köper för då kan man vara hur tuff som man vill. Det är lite jobbigare att vara den som ska försvara sig och förklara alla fel o brister (inte för att min bil har det).
Men men jag har inget bråska alls med att sälja bilen så skulle dom ge mig ett skambud så behöver jag ju inte sälja den. Jag har sagt så mycket som att jag är villig att rucka lite på priset men då ska dom ha en riktigt bra anledning till varför!!!

Sen är det väl bra ut o kolla efter en ny bil, det ska ju bli en kombi men vilken?? skitsvårt är det, man är ju rätt så kräsen nu när jag har haft en sån bra bil så jag vill ju inte köpa grisen i säcken.
Jag tycker ju om ford focus men alla verkar ha nåt emot den bilen. det ska tydligen inte alls vara bra...men vad vet jag.
Volvo hade jag kunnat tänka mig att köpa men dom kostar ju en mindre förmögenhet att äga och köpa.

Nja vi får väl se hur det blir, jag håller er uppdaterade om det blir en ny bil eller inte.
////bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0