DH

nu är det slut på DH, jag satt uppe och kollade på det inatt. Så nu har jag sett det sista programmet, nästa säsong kommer nog i oktober så jag får snällt vänta tills dess. Det slutatde inte så jättespännande så jag överlever nog väntan.

Idag ska vi bjuda på huset, vi var och tittade opå det igåt och både jag och viktor känner fortfarande att det är det vi vill ha. Viktor vän Anders följde med och han har ju haft hus sedan länge så han visade oss en hel del som vi skulle tänka på. Så nu känns det som att man har fått alla kort på bordet, alltså vi vet vad som behövs göras och så och då kommer det inte som en överraskning sedan. Så nu väntar jag bara på att hon (mäklaren) så ringa tillbaka och då lägger jag ett bud. Hoppas att vi får svar snart igen då.  
Tänk om vi får huset idag..eller iallafall bekräftar att det är vårt..gud vad skönt det hade varit. 

Nu är sara här med johanna..hon har precis varit och skrivit kontrakt med helsingborgshem och hon flyttar hit 1 sept =0)
vi ska nog gå ut och gå en runda sen. Jaja jag uppdaterar er sen om husköpet.

kramkram 

Kommentarer
Postat av: pappa

grattis på namnsdagen, och lycka till med budet

2009-07-22 @ 13:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0