en ny era!!

Nu har jag äntligen lärt mig att lägga in bilder ordentligt hehe så nu så bär det av till en ny era.
ja, det vill säga om jag klurar ut hur man ska göra.

Idag har jag tvättat och städat, alltid lika kul att göra det när man är ensam hemma. Tyvärr så hade vi inget val eftersom varken jag eller viktor har varit nere och tagit en tvätttid på väldigt länge. Men Lava var snäll som vanligt och låg och sov den mesta tiden, jag fick använda vår babyvakt och den fungerade utmärkt. Man känner sig säkert till att göra såna saker när man har babyvakten, jag hörde hur hon snarkade i den hehe och då kan jag hänga upp tvätt i lugn o ro.
Tack ann-britt =0)

Viktor ringde innan och ville kolla hur det gick med hans mobil, tyvärr så hade han inte fått något mail från halebop så jag kunde inte erbjuda nåt svar...tycker dom är väldigt långsamma på att fixa fram den där telefonen. Emil beställde oxå en men han fick aldrig den, nu när jag skulle beställa en ny till honom så var den slut....helt otroligt!!! Den där iphonen är visst populär.

Jag var hos veronica igår medan viktor jobbade i mörarp, romina var oxå där. Det var kul att träffa båda två....vi får skärpa oss och träffas lite oftare. Vi fikade och drack kaffe och hade det väldigt trevligt.
Simon blev vild med kameran så jag har några bilder..eller rättare sagt många bilder hehe. här kommer några:



simon borde satsa på kamerayrket, det blev riktigt bra bilder.



alla var inte lika glada hela tiden. (syftar på lava)
Vi tittade på MJ:s begravning oxå...så sorligt, jag kunde inte sova sen när vi hade gått och lagt oss så jag gick upp och kollade på tv och då sände dom begravningen i repris...snyft, jag fällde en tår eller två. Hoppas att alla lämnar han ifred nu...inga mer skandaler och smutskastning!!!!

Jaha vad ska man köpa till kusinen då, monica kommer om ett litet tag så jag får väl börja göra vid mig....det tar tid att bli vacker hehe. Chokladen som jag trycker i mig nu hjälper nog inte särskilt mycket. Pallar inte laga mat så det blev min middag, vi har rester från igår men dom får viktor ha när han kommer hem...han ska ju jobba så han behöver energi.



här kom bara halva lava med *ler* men vi blev ju bra eller hur hehe.
På fredag så är det landskronakarneval tydligen...det är kanske nåt som man skulle gå på. romina är säkert i landkrona så jag kanske kan hälsa på henne oxå. Annars så gåtr jag nog med sara och hennes kompisar.

Mamma har semester nu så jag ska nog åka och hälsa på henne imorgon, då åfr jag passa på och lämna tillbax tröjan som johanna glömde här. Det var ett tag sen mamma såg lava så jag får ta mig i kragen och åka dit. Hon växer ju så det knakar så man får inte vänta för länge med att hälsa på.
Inatt så låg hon och pratade i säkert 20 minuter innan hon somnade, jag kunde inte hålla mig för skratt, hon låg där i sin säng och diskuterade världspolitik eller nåt....det lät så roligt. Men sen blev det helt plötligt tysy, å när jag kollade så sov hon så sött så.



haha mästerfotografer vi é!!!!
  
 lilla lava badar i grannens pool =0)




kolla så sur man kan vara hehe

nä nu ska jag göra vid mig..snar iväg jue....hej svejs!!!










Kommentarer
Postat av: romina

det är karnevAL TORS,FRE O LÖRDAG=) SÅ KOM VET JA=) PUSS<3 ses snart

2009-07-08 @ 14:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0