hemma igen

nu e vi hemma, eller vi har varit hemma ett tag. Det var trevligt hos david och jenny. Kul att få träffa milo..ja och alla er andra oxå. Nu sitter jag här vid datorn och väntar på viktor. Lillan ligger i sitt babygym och jollrar...fast jollret övergår snart i gnäll hör jag. Hon är rätt så trött nu, det har varit en lång dag idag.
Vi fick chokladtårtor och bullar till kaffet hos david och jenny..hemmabakade..mums väldigt gott.
oj nu blir hon arg..vänta...så nu har jag henne....så nu skriker hon hos mig istället hehe man får inte ha det allt för bra.

hehe nu ligger hon inne och pratar för sig själv.

Hon fick en fin dingliis idag..en rosa och fin....tack så mycket!!!
Hon fick mysa lite med min morbror Ove och sen fick hon träffa monica oxå, det var ju ett tag sen. På lördag så ska vi nog hälsa på hemma hos Monica...då kommer frida och ludde dit. Dom ska bygga om sitt kök så hon flyr fältet hehe det gör hon rätt i, så får jag träffa lilla luddet =0)

Imorgon ska jag till mamma, vi åker nog rätt så tidigt. Vill vara där så länge som man känner för och inte stressa. Det betyder att vi ska åka buss och tåg då....hoppas att där är nån trevlig person som vill hjälpa oss på tåget. Jag blev faktiskt väldigt besviken när jag var ute och åkte för ett tag sen...inte en enda erbjöd sig att hjälpa mig när jag skulle av och på tåg och buss. Jag fick be om hjälp och till och med då verkade det svårt, Jag vet inte hur folk blir uppfostrade man när jag ser en barnvagn så behöver dom inte be om hjälp för att få det...det kommer på ren automatik.

Nä nu får viktor komma...vi ska synda med McDonald´s hehe...vadå!!! man får ju glas till *ler*



  Ove leker med Lava

 
Lillebror och hans flickvän...alltid lika stilig på foto Robin.

Veronica och Johannes *fina ni é*

Monica o lilla Lava

Fick en bild på Jenny oxå =0)



sist men inte....eller vänta..jo minst hehe lilla Milo. Han växer så det knakar...bros nog på sin far, han har ju några cm att växa om han ska komma upp i sin fars längd hehe.
kramkram allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0