poolen



den här poolen hjälpte jag till att få upp. det var ingen rolig historia kan jag berätta. Deras gräsmatta lutar antagligen förvi fick tömma den två gången eftersom det fylldes på för mycket på ena sidan hela tiden. Men nu sista gången så struntade vi i det och gjorde så gott vi kunde iallafall. Jag och fia ick stå och hålla uppe den i typ 2 timmar så därför har jag bränt mig på axlarna idag....men när vi åkte igår så var den nästan helt full så det belönade sig iallafall. så när dom kommer tillbaka så är jag först i poolen hehe.

Kommentarer
Postat av: David

Härligt med poool, vore int helt fel..

Ha en fin kväll!

2009-07-04 @ 22:19:02
URL: http://davidbjorkskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0