Tvätt dag idag

jaha nu hade jag en stund över här så jag passar på att blogga lite. Igår så var jag o viktor hemma hos ann-britt och jocke. Jag och ann-britt städade deras källare (så fint blev det) och viktor hade fullt upp i köket. Jocke myste med Lava ute i trädgården.

Ja idag så tvättar jag, riktigt störigt at jag inte kan börja tvätta förrän exakt klockan 7. jag skulle passa på och börja tvätta innan viktor hann åka hemifrån men när jag kom ner så var maskinerna avstängda....åå vad jag längtar tills jag har en egen tvättmaskin.
På tal om det, i förrigår så var jag och viktor och kollade på ett hus i billesholm....skitfint var det och vi tyckte jättemycket om det. Så idag ska vi titta på ett annat hus och om vi inte tycker om det så tänker vi nog lägga ett bud på huset i billesholm.
Jag längar verkligen till vi bor i hus, känns som att allt kommer bli lättare då. Visst vi kommer inte att ha lika mycket pengar över men vi kommer må sååå mycket bättre.

imåndes var jag oxå hemma hos eva och uffe....vi hade det mysigt och fikade och pratade. jag tog lite bilder därifrån....here they come:





sen har jag tagit lite mer lava bilder.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0