Yeeeeeess!!!

Vi fick lånet, haha fan va kul!! dom ringde precis och bekräftade det *ler* så nu ska jag få tag i mäklaren och boka en ny visning och sen lägger vi ett bud. Hoppas bara inte att det är nån tönt som trissar upp priset nu.

Ju mer jag tänker på det, desto säkrare blir jag. Detta huset kommer att bli bra för oss och för lilla Lava.

Nu väntar jag bara på viktor, sen ska vi bege oss till mörarp och han ska jobba lite där. medan han jobbar så åker jag till pappa en runda och hälsar på honom. Det var ett tag sen han såg Lava så det ska bli kul att träffa honom. Då får vi se vad han säger hehe. Nu ska jag ringa mamma och berätta den glada nyheten hihi.

ha en underbar dag allihopa....det vet jag att jag ska ha......kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0