Nu så snurrar den!



en liten rolig parantes...hehe

Den här mobilen köpte jag för typ 2 månader sedan och den har inte fungerat alls...asså den har fasnat i själv pinnen så blommorna har inte kunnat snurra runt. Jag har förbannat denna mobilen och svurit över att den inte fungerar och undrat vilket idiot som har hittat på den...men så idag!!! så slog det mig att JAG ingen annan har satt ihopa den fel jue......daaaa!!! den skulle vara på andra hållet...så nu så snurrar den precis som den ska. Ibland så tar det lite tid för hjärnan att koppla ihop två och två haha...som hag skrattade när jag kom på hur trög jag é.
Men men den bjuder jag på *ler*

Kommentarer
Postat av: Ann-Britt

Bättre sent än aldrig

2009-06-13 @ 23:26:04
URL: http://annbrttjockes.blogg.se/?tmp=17215334

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0