snart pengar!!!

Haha!! snart får vi våra skatte pengar....tackar så mycket!! då ska jag köpa ett bebisgym till lill fisen här. Hon provade ett hemma hos sandra och det tycket hon jättemycket om, då kan jag lätt lägga 600 kronor på ett bra gym....bara hon tycker det är roligt så spelar det ingen roll vad det kostar.
Vi får se om jag köper en ny klösställning till katterna...dom har ju som sagt inte varit så snälla den sista tiden.

Igår var jag och ann-britt på tupperware party...jag köpte två saker: en lök skärare...skitbra!!! och en eller två lådor som man kan ha pålägg i. Alltså man kan nog väldigt lätt förköpa sig på dem grejerna...dom är ju jättebra och händiga och man vill bara ha allt. Jag fick en klämma eller tång eller vad det nu var....men tyvärr så glömde jag den, blev lite stressad för jag skulle hämta viktor i mörarp när dom skulle börja fika där. Så jag fick stressa iväg och ändå så hann jag inte dit i tid.  Älsklingen fick stå och vänta i en kvart på mig. Han hade väldigt ont i foten, nån på matchen hade sparlat han på benet så det var jättesvullet...dum som han var så fortsatte han ändå att spela....så idag så är han hemma från jobb, kan inte gå ordentligt!! vi får se om han ska till jobb imorgon.

Lillan ville inte sova i sin säng inatt, så jag fick ha henne hos mig.....med andra ord har jag inte sovit så bra inatt. Viktor var tvungen att sova ytterst så han kunde ha sin fot över kanten, så jag fick sova med henne in mot väggen...inte skönt alls!!!

Nu kommer snart en nisse från nåt försäkringsbolag och prata, men TYVÄRR så är vi inte hemma.....vad han vet iallafall. Så vi måste vara tysta när han plingar på dörren. Dom är ju sååå tråkiga....och jag försökte förklara för tanten i telefonen att vi redan hade ett försäkringsbolag men hon gav sig inte.

Jag rymmer iväg till berga och träffar mamma där...vi ska fika lite. Mys mys!!
ha en solig dag!!  kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0