2,5 timmar

snart bär det iväg. Har precis tagit ett långt bad och nu ska jag njuta av en fiskgratäng.
Har fortfarande ont i halsen men det känns inte som att det är så viktigt nu hehe.

ska köra inom affären nu innan vi åker till förlossningen och inhandla lite grejer till viktor och sen ska vi hälsa på bodel o uffe. Uffe fyller år på söndag men ska firas imórgon så jag tror inte att vi kan vara med på det kalaset hehe..men vi ville iallafall lämna presenten till honom innan vi åkte in.

Undrar hur lång tid det hela kommer att ta?? hoppas inte allt för länge.
Det är först nu som jag bröjar tänka lite på att jag faktiskt kommer ha jävligt ont idag hehe....jag kommer att ligga där och lida i kanskwe flera timmar...men vet ni vad....det skiter jag i!!! för jag vet vad resultatet kommer att bli.
Viktor sa innan att det sulle kännas konstigt om han skulle åka hem här och lägga sig sen när jag håller på och föda (han får juu inte sova över på förlossningen) haha trodde han att han skulle få sova när inte jag får det....icke sa nicke!!! jag berättade för honom att han inte skulle gå någonstans innan det har kommit ut en unge....hehe!!!

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0