bebis!

sååå söt den var =0)
Jag och Sara och Romina var och hälsade på saras kompis som precis fått en liten bebis, den var så liten o söt!! kunde knappt tro mina ögon...jag menar ska vi verkligen ha en sån liten snart...helt otroligt!!
Jag tänkte att jag kunde följa med o se hur det ser ut på förlossningen....ska ju dit snart hehe men vi kom aldrig så långt, vi stannade i hisshallen o tittade på bebis. Lukas skulle han heta =0)

Innan dess så var jag inne på Gina Tricot och inhandlade ett par nya tights och ett nytt linne...upptänkte att dem jag hade på mig hade spruckit i grenen hehe, och mina linnen är så uttöjda nu med lite fläckar här och var (inte så lätt att undvika när man har en mage som står en halvmeter ut från kroppen). Så det fick bli ett par svarta tights och ett rosa linne.
Kollade på lite andra kläder men tänkte att det är nog bättre om jag köper det sen när magen har blivit lite mindre. Ska nog åka upp till ullared en sväng sen och handla lite kläder där....kommer behöva nya ju..alla dom som jag har använt är ju förstört nu.

Fick Viktors nya arbetsgivarintyg idag så det har jag skickat iväg nu...hoppas hoppas verkligen att detta är ok!! orkar snart inte hålla på och bråka med dom mer. Nu skulle jag ju försöka att få reda på om han får sina semesterpengar nu denna månaden men det skulle ju bli problem där oxå *suck* efter att jag hade ringt runder och blivit hänvisad till både det ena och det andra så kom jag fram till rätt person....vad säger då denna personen:

Du måste fylla i en ansökan om att få ut dina semesterpengar tidigare, sen får vi ju se om den blir godkänd.

Så med andra ord så är det inte alls säkert att han får sina pengar nu, då måste han vänta till nån gång till sommaren innan han får dom...kul kul!!! och speciellt kul om dom på A-kassan ska krångla nu oxå. Nä detta vill jag verkligen inte ha och göra med nu.
På fredag ska han till Arbetsförmedlingen och prata med en handledare så jag hoppas att dom kan fixa så det händer nåt på jobbfronten.
Måste vara jobbigt att inte veta var man står, asså om man har ett jobb eller inte!! De är så lätt att man hamnar i en svacka och känner sig allmänt värdelös, men det ska inte hända min älskling!! han har många här som ställer upp och hjälper och det gör nog en hel del.

Ibland blir jag så förundrad över folks fräckhet, att dom tror att dom kan vräka ur sig vad som helst och sen inte förstå varför man reagerar.
Tänker man sig inte för innan man öppnar munnen eller?? det är kanske jag som är överkänslig men vissa saker säger man bara inte....sen blir det inte bra bara för att man säger "jag skojade bara". Då kan man säga vad man vill och sen slänga in den kommentaren och så ska allt vara bra sen...nä tack!! håll era åsikter för er själva tack!!

Nu tänkte jag lägga mig o vila lite, som sagt blir det inte så mycket sömn om nätterna nu så jag får passa på när jag kan.
////bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0