Hemma igen!!

Nu har jag gjort det, det är över! 
Vi har fått vår lilla flicka *ler stort*

Hon är sååå fin, så underbar! Just nu så ligger hon i Viktors famn o snuttar på sina fingrar. 
Vi har blivit välsignade med ett litet flickebarn. 

Vi åkte hem ifrån bb idag, jag vile inte vara där mer annars hade vi säkert fått vara kvar...eller jag iallafall. Viktor fick ju inte vara där. Han sov hemma inatt medans jag var där och fick absolut ingen sömn...men men så är det att ha småbarn hehe.
Nä man gick runt där som en annan zombie i korridorerna och bara var. 
Amningen kom igång direkt så den hade jag inget problem med...så det fanns faktiskt ingen anledning för mig att vra kvar. 

Nu ska jag nog försöka amma den lilla ett tag sen är det sängen som gäller...ska förhoppningsvis få lite sömn inatt hehe. 

tack till alla som har hört av sig///kram kram 

Kommentarer
Postat av: Bodel

Grattis igen till lilla Lava. Så fin hon är, vi såg filmsnutten som Joakim lagt in. Hoppas ni får det lugnt o skönt o kan vänja er vid den nya situationen,det blir ju ett nytt liv nu. Vi ser fram emot att få träffa henne. Kramar från oss till er alla tre

2009-03-31 @ 11:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0