fotboll!!

Nu tittar vi på fotboll...riktigt idrottsnördar har vi blivit hehe Manchester mot Arsenal och det står 2-0 till Manchester. Viktor ska precis ringa till pizzerian och beställa en kebabpizza till ha och Emil...den lilla fulingen. Jag försöker att vara inte sååå onyttig så jag gjorde en omelett nysss som jag mumsade på + en paprika...mums!!

Har kollat upp hur mitt gym har med sina pass och så och jag ska nog kunna börja träna snart. Tänkte på det igår och om jag matar Lava och får henne till att somna så gör det ju inget om jag pyser iväg i en timme eller så¨. Viktor sa att det inte gjorde nåt för honom..eller han kände sig tillräkligt trygg för att vara ensam med henne så länge hehe.

Nästa vecka ska jag nog försöka börja isåfall...så då tränar jag på måndagar och onsdagar och viktor på tisdagar och torsdagar...fullt schema hehe
Jag ska nog börja med bas pass nu till början men sen kan man nog arbeta sig upp till medel....det är inte så lätt som man tror. Jag anar att jag kommer få lika ont i kroppen som jag fick när jag började sist..det var inte kul...men nu så jobbar jag ju inte så då kan jag ju vila till en viss del.

Kewin ska vaa hos oss i helgen...ska bli kul. Jag träffar tyvärr inte honom så ofta så det får vi göra nåt åt. Viktor skulle eventuellt ta med honom på streetrace så det kommer han nog tycka är kul. Han kommer väl att sitta fastklistrad vid datorn hela helgen om jag känner honom hehe..men det gör inget!! hemma hos oss så gör man precis vad man vill...om man heter kewin iallafall...den reglen gäller INTE viktor haha.
Han diskade idag efter maten...okej!! efter att jag hade bett honom så det kom inte va sig själv men jag kan ju inte begära allt av honom *ler*
Men nu igår och idag så har jag faktiskt varit så duktig att jag hade mat på bordet när han kom hem ifrån jobbet...riktig mönsterfamilj har vi blivit.
Idag åt vi kotlett med sås och potatis...det var inte så populärt från viktors sida...han gnällde och tyckte att hela kotletten var gjord av fett och brosk, men han poängterade att det inte var fel på min matlagning utan det var kotletten som var äcklig hehe....snällt!!

Nu ska jag mysa med min dotter.
kramkram///bella

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag började träna efter 2 månader och jag ammade då. Tror att det var därför Anton inte ville ha min mjölk längre eftersom när jag tränade så sinade mjölken. Tänk på det bara =)

2009-05-06 @ 12:31:48
URL: http://ekjensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0