Fullt upp idag!

Idag har jag en hel del att göra. Först ska jag lämna in vagnen på service klockan 10 sen vet jag inte hur lång tid det tar. Efeter det det så har jag tvätt tid mellan 12 och 17 så det blir till att tvätta så det står härliga till. Under iden som jag tvättar så måsta jag hinna åka och handla eftersom vi knappt har nåt hemma alls. Och allt detta ska ske med en liten skit som heter Lava hehe.

Jag skulle ju träna idag men det blir nog inget med det. Jag kom på att mitt träningskort har hållt på och konstra så jag kan inte boka några pass, så jag måste först fixa så att det fungerar innan jag kan komma in på några pass. Så frågan är vad jag ska göra sen när viktor kommer hem. Jag funderar på om jag ska åka till mamma en stund eller om jag ska ut på väla ett tag. Tja vi får se hur det blir.

På fredag så är det fotbollsmatch som gäller, älsklingen ska spela så det ska bli kul att se. Jag och ann-britt ska ha sele dit hehe...det blir bra för då kan hon få sin Lava dos då haha.
Igår var vi på väla en stund och då köpte viktor ett par byxor, ett par knickers heter det visst!! jättefina var dom...ha köper ju nästan aldrig kläder så jag ville att han skulle handla lite mer till sig men nej det ville han inte.
Men det gör inget för jag ska ändå handla en hel del till honom när jag är uppe i ullared.

Nu skulle jag äta lite frukost och kollade i skåpet efter mina flingor...var dom dä..nej då..hmm!! undrar vem som har ätit upp dom. Han tycker inte ens om mina flingar eftersom det är massa fibrer och sånt i dom...men ändå ska ha äta dom....hm!! vi får nog ha ett allvarligt snack när vi kommer hem...hehe!!
vi träffade Kim igår när vi åt på graffiti =0) han fick träffa Lava och han tyckte att "han" var jättesöt haha som han skämdes när jag sa att hon var en liten flicka och inte en pojke.

Nu ska jag gå på frukostjakt..se om jag kan hitta nåt ätbart i våra skåp.

kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0