väntar!

Väntar på Sofia och Krille som ska komma närsomhelst. Vi ska festa loss på ungsbakad lax och nypotatis och en god dillsås...mums!! men jag är hungrig nu så dom får se till att komma nu.
Sen efter det så ska Viktor och Christian iväg på sitt vanliga streetrace..och jag och Sofia kör en favorit i repris med film och mys hehe. Sara skulle kanske oxå titta in till filmen.

Jag var och hälsade på David min kusin idag...det var riktigt roligt att träffa honom. Han är en sån person som man kan prata med om allt och det känns så naturligt. Asså vi har inte träffats på jättelänge och vi ses nästan aldrig men ändå så är det så avslappnat när man ses. Jag var hos honom från 11 till lite i 4 tror jag hehe. Hans sambo Jenny är gravid och dom ska ha närsomhelst så det är jättespännande. Han kelade och lekte med Lava och hon verkade tycka om honom...han kommer bli en bra Pappa....det vet jag.

Imorgon ska jag till Mamma en sväng....redan vid 9 pust! så det blir till att gå upp i tid. Men då får man nåt gjort av dagen oxå . Vi ska gå på kewins öppna skoldag....vet inte riktigt vad man gör på såna dagar men jag tänkte att det kunde vara kul att komma iallafall.

AJ!!!! nu kom Gizmo precis och knockade mig i huvudet och jag var inte bered hehe han verkar vara lite kelen. Han och Turbo festade loss på en hel laxfile innan, vet inte om det är något kvar hehe dom verkade tycka att det var rätt så gott iallafall *ler* och nu ser han så nöjd ut...och turbo ligger och sover på byrån...sötnosar!

Lava fick träffa en hund idag, David och Jenny har en ...hmm ja jag vet inte vad det är för ras men han heter Kenzo iallafall och han verkade tycka jättemycket om Lava...och log med hela huvudet när han tittade in till henne i bilstolen hehe. Rädd är hon inte iallafall *ler*

Nu ska jag kolla tll maten så om ni ursäktar mig.
kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0