hejsan!!

sitter och tittar på "family guy" ett mindre kul program..hehe!! snart så ska jag ner och hämta tvätten. Sen när jag kommer upp igen så ska vi titta på film. skönt att bara vara vi tre..det händer inte så ofta nu för tiden hehe.  Imorgon är det fars dag och vi eller jag och lava ska hälsa på bodel ouffe...Ann-britt och jocke kommer oxå dit så vi ska lämna viktors present till jocke. Jag har ingen aning vad jag ska köpa...ifrån lava då förstås hehe.

Vad händer mer imorgon...hm!! aja vi får se.

vet ni vad!! Lava stod helt själv för första gången idag...heltotroligt!! hon stod ioförsig bara i typ 2 sekunder men det kändes som en evighet. Gud vad allt går snabbt...för snabbt! innan vi vet ordet av det så springer hon här hemma..kul kul!!

nu kallar tvätten på mig..hej då!

snart är det jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0