sjuklingar!!

Viktor ligger i sängen o sover och lava hostar så hon kräks...kul att vara hemma. Inatt så hostade lava tills hon kräkte....i vår säng.  Så inatt (vet inte va klockan va men det var sent) så fick vi gå upp och torka kräk i sängen och på golvet lite överallt. Nu idag så kom viktor hem från jobbet..han mådde inte alls bra så nu lgger han i sängen o vilar..det har han gjort nu i 3 timmar. Jag känner mig oxå lite tjock i halsen...men jag vet inte om det är för att lava och viktor e dåliga..så tror jag att jag oxå är det. Nä nån måste ju vara frisk.

Igår var vi hemma hos Fia och Christian...åt gott och tittade på lyxfällan! Mindre kul var det när vi skulle hem...vi hann bara köra en liten bit innan fia ringde och sa att jag hade glömt min mobil. Så vi vände tillbaka och hämtade den...allt bra va...NEJ!!!! när vi kom hem och stod vid porten och skulle ta upp nycklarna så insåg jag att dom nycklarna var kvar i billesholm. Så det var bara att sätta sig i bilen igen och köra hela vägen tillbaka igen. Jag var inte på mitt bästa humör när vi kom hem kan jag säga. det som störde mig mest var att samtidigt som jag hängde in min jacka så tänkte jag för mig själv "jag kommer glömma denna".

Jaja sånt händer....MIG!!! vad ska vi göra idag då, fia och christian skua komma och kolla IDOL hemma hos oss....men jag vet inte om det är så bra nu om både viktor och lava är dåliga. Jag får ringa och höra om hon vågar komma hehe. Nu ska jag uvnjuta en kopp med glögg..mumma!!!





ser ni hennes röda lilla näsa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0