helgen är över!

jag sitter och tittar på wallander..den amerikanska versionen..rätt så bra men man stör sig på att det utspelar sig i sverige och ingen pratar svenska.
Viktor håller på och tapetserar ute i köket...det måste bli klart ikväll så jag kan städa undan imorogn...då har jag ju nåt att göra.
Vi var och hämade loppan idag hemma hos Sabina o Adrian. Jag skanade henne så imorse när jag vaknade. Jag fick sova till hela 11.15...sååå skönt var det, men sen så fort jag hade vaknat till så ville jag genast åka och hämta henne. viktor mådde väl sådär efter festen igår så han tog lite tid på sig...men då hann jag ju skörda min lilla farm så det gjorde inget hehe.

Vi körde inom väla innan vi åkte hem till sabina och köpte två nya kontrakt...så nu är dom klara...skönt!

Det hade gått jättebra nu när Lava var hos sabina...hon hade varit jättesnäll =0) känns skönt att veta för då behöver man inte vara orolig om hon ska sova där fler gånger. sabina sa att det var den snällaste ungen hon nånsin har tagit hand om hehe...min lilla loppa. Hon har blivit väldigt våglig nu...klättrar upp på allt hon kan hehe...så man får passa henne lite mer nu.

Mamma ska komma och hälsa på nu i veckan..ska bli kul. Hon skulle tydligen ta med en vän till henne. Hon var oxå sugen på kaffe tydligen hehe. Det var ett tag sen mamma träffade lava men jag tror inte att det ska bli några problem...hon har ju varit lite främmad på sistonde..men nu när hon var hos sabina så hade det ju gått jättebra.

På torsdag ska Lava bli fotograferad...hoppas att bilderna blir bra. Det är andra gången hon är hos en riktig fotograf...första gången var hon ju rätt liten, det var bilderna till HD men nu så är hon lite mer medveten så det ska bli kul o se hur hon reagerar.  Jag funderar på vad jag ska hitta på imorgon, jag behöver handla med mat till lava vet jag. Men sen då...jo just det vi ska ju tvätta...kul kul!! Nä men det är faktiskt skönt att veta att man har fått gjort det med. Sen på tisdag så får jag ju pengar så då ska jag nog handla hem lite mer mat hehe...vi gör inget annat än äter låter det som.

Nu fortsätter filmen...kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0