roadtrip!

idag har jag och lava varit och hälsat på david o jenny o josse. Vi var o besökte deras öppna förskola i höganäs...mycket trevligt men lite mycket folk. Lava tyckte nog att det var lite för mycket för hon blev lite kinkig.

När vi hade varit där så åkte vi hem till jenny o david och fikade, jag hörde Lava skratta riktigt mycket för första gången idag. kenzo gick emot henne o skulle ta en leversnitt och då började hon skratta helt hysteriskt....så roligt det var.

Jag fick skjuts hem av jenny men då blev det lite problem. Lava blev jätteledsen, jag tänkte inte mig för väl när jag satte mig i framsätet och lava satt där bak. Hon blev jätteledsen och grät hela vägen hem. Jag trodde först att hon var hungrig men sen när vi kom hem så blev hon glad igen...hon har alltså börjar bli främmad nu. Jossan satt i baksätet med henne och försökte trösta henne....förgäves!!! Hon bara grät och grät...så här ledsen har hon bara varit typ 5 gånger sen hon föddes...så det var lite jobbigt. När vi kom hem så hulkade hon ett tag sen var det bra igen. Det kommer bli lite jobbigt om hon ska vara främmad nu...men det går ju över.

Imorgon ska jag till påarp och hälsa på veronika...kul kul!! då ska vi sjunga o ha kul. sen kommer sofia hem till mig..så ska vi umgås lite.

nu ska jag kolla på hollywoodfruar...hejhej!!!

glad skit!!!

viktor tycker inte om att bli fotad hehe



Lava har somnat hos mamma  i soffan.

---------------------------------------hemma hos jenny o david-------------------------------------------------------

Lava sov så gott med mössan över huvudet.

Kenzo leker lite =0)

Doppresenten har fått sin plats på väggen.

Milo med Mamma Jenny

Närbild =0) söt!

Jossan och Noah

Söta milo med pappa!!

du gör väl inte dig till david *ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0