Dop!

Vi har varit hemkommna ett tag nu, vi var på dop innan idag. Det var jättefint gjort och väldigt mumsig mat fick vi. Jag åt till jag mådde lite illa faktiskt...men jag älskar ju smörgåstårta.

David och Jenny verkade bli glada för porträttet som jag hade gjort på Milo...kul att se!

Guud va trötta vi var när ci kom hem...kändes som att man hade varit borta hur länge som helst. Lava var jättesnäll hela tiden, hon satt och åt majskrokar medan vi åt smörgåstårta. Mot slutat så somnade hon i min famn...söt bebis!

Nu sitter viktor och spelar forza...nåt som han ar gjort typ hela dagen...lite småirriterad blir jag! så jag sitter och knappar lite på datorn..ja och kollar min farm såklart.
Imorgon ska vi hem till sabina kl 13 och titta på barnkläder, det verkar som att jag har bjudit dit en hel del nu när jag börjar tänka efter hehe...men hon vill ju få sålt så mycket kläder som möjligt så.
Sen när vi har varit hos sabina så ska vi vidare till norra Össjö...är det så det stavas hehe!!
Emma fyler 19 så det är kalas där. Jag funderar på om jag ska ta med Lavas hoppgunga...så har hon nåt att roa sig med jue. Hm!! ja vi får se.
Jaha då åfr vi se hur mycket pengar Ann-britt gjorde av med idag på spring hill...hehe...hon har säkert handlat bodysar på tusenlappar haha.
Men jag får hålla med om att 15 kr för en body är väldigt billigt. jag får se om jag hinner åka inom där imorgon. Känns lite fel efteersom man ska till sabina och shoppa loss där...menmen.

Jag tog lite bilder från dopet så här får ni se:

Robin och Johannes och Tomas.

Lava var trött redan när vi kom dit hehe

Ove ville inte vara med på bild hehe

Lava var så glad så i kyrkan =0)



Alla stod fint uppradade framme vid altaret

Här ser vi dom små bebisarna, Milo först och sen Noah!! jätteduktiga var dom.



Eva och Veronika bjöd på en fin sång.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sen har vi lite bilder från Tina och Fredrik oxå:

Ätr det Astrid..eller är det Lava?? hmm! jag tycker att dom är så lika varandra.

stor katt nr 1 (Kerstin)

stor katt nr 2 (Joel)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0