hejsan hej!

Idag har jag och lava varit på öppna förskolan för första gången. Det var kul tyckte både mamma och lava. Vi lekte lite och sedan så hade vi sångstund. Under sångstunden så sjöng vi om spindlar och björnar och fingrar. Det fanns även en bubbelsång oxå och när vi sjöng den så blåste lektenten en massa bubblor överallt.
Efter sångstunden så hade vi fika, lava fick smaka rånkex av sandra och lova....det var gott!!

När jag kom hem så beställde jag både soffa och fönster...så nu är det gjort. Nu tänkte jag ringa till bjuvskommun och se om jag kan få lite klarhet i om lava kan få plats på dagis eller inte.
Om hon inte kan söka förrän vi har flyttat till bjuv så har vi ett stort problem. Men det får jag väl ta då.

Viktor kom hem tidigare idag och vi har precis ätit färdigt. potatis, biffar och sås blev det idag. Nu dammsugar viktor, emil och stefan ska komma hit så det får väl inte se ut hur som helst hehe.
Gud va trött jag är just nu, jag hade lätt kunnat gå och lägga mig ett tag. Lava har precis sovit ett stund så hon vill nog inte sova med mig. Hon ska förresten äta snart....det blev lite sådär med mattiderna idag. Vi kom inte hem förrän kl 12.20 så hon åt en sen lunch...så hon får vänta lite innan hon får middag. hon verkar inte vara särskilt hungrig.

Jaha nu kommer farmor hit och hälsar på...hon ringde precis!!! Då blir lava glad.
Nä nu ska jag vara social...hejhej!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0