idol

nu är det idol på tv...o gud vad roligt man kan ha det åt andras olycka. Det är lite sorligt faktiskt, jag bara undara om man inte hör sig själv när man sjunger. man måste väl höra om man kan sjunga eller inte....nä jag hade aldrig ställt upp på nåt sånt där. Fast det är ju tur att vissa gör det annars hade jag inte haft nåt att skratta åt.

Efter idol är det dags för lyxfällan....ska bli kul. Vi får se om jag sätter mig och sorterar pappaer efter programmet hehe.

Viktor anmälde sin pappaledighet idag. så nu är det förhoppningsvis klart.
Jag var och hälsade på på mitt jobb innan idag. Jag hade tydligen bara sagt at jag skulle vara ledig till den 9 december....nä det går ju inte. så jag fick skriva en ny lapp om ledighet så nu ör jag ledig till den sista december istället. Dom skulle ringa mig när det var dags för att söka dom nya listorna....så jag får vara med och skåss om dom.

Det kändes bra när jag var där, saknar jobbet lite.
Men men det är ju snart dags....nu börjar idol igen så....adjö!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0