sorry!!

förlåt för att jag inte har varit inne på ett tag. Men nu är jag tillbaka...for good!!!

Nu regnar det ute...tur att vi var ute innan det började regna. Vi gick en lång runda, jag och Lava, vi gick ner till havet och matade måsarna.
Det har blivit en vana nu att vi är ute och går varje dag efter att lava har ätit...det har verkligen hjälpt till med min diet. Jag har inte ätit nåt sött eller godisliknande sedan i söndes...duktig jag är va!! idag har jag druckigt två skakes och ätit en grov macka. Snart ska jag äta en mellis...det blir nog en fruktsallad.

Igår varSofia här, vi bara mös..fast innan vi började mysa så var vi på ikea...jag köpte en matstol till Lava. Hon har ju börjat äta en hel burk mat istället för välling klockan 12, och det underlättar verkligen om man har en sådan stol. Missförstå mig inte...det är fortfarande mat överallt hehe men man kan hantera det bättre då.

Imorgon ska vi till banken...åååå jag hoppas verkligen att det blir bra nu. Vill inte ha fler problem nu. När vi har varit där så ska vi kolla upp dagisplats och vi ska ordna med viktors föräldrarpenning..eller låt mig omformulera det lite.....VIKTOR ska orda med SIN föräldrarpenning. Han blev lite besviken när han fick reda på hur mycket han kommer att få ut i månaden...men så är det....man blir verkligen inte rik på föräldrarpenningen.
När vi har varit på banken så ska vi hem och tvätta...vi missade ju förra gången eftersom vi bar hemma hos fia och christian. Vi skulle egentligen åkt hem till sabina och adrian direkt efter att vi var klara på banken...men tvätten kallar högre. Vi kanske åker hem till dom när tvätten är klar. Eller så åker väl viktor hem till christian....dom ska lana i helgen..eller bara på lördag. Så Sofia ska vara här med mig....vi ska laga en god middag och kolla en bra film. Vi kanske till och med äter efterrätt...ojojoj!!!

Hmm!! vad har mer hänt för kul då?? Jo jag var hos mamma i tisdes....vi åt en kycklingsallad och umgicks lite. Det var ett tag sen hon träffade Lava så det var kul. Vi var ute och gick en runda oxå....lite motion skadar inte *ler*

Nu ska jag mysa med min dotter...vi ska läsa lite böcker och umgås...mys mys!!!!

Mia och Lava myser!!

Titta jag kan snart stå själv hehe



Hemma hos Mia

Mamma älskar dig =0)

Näe ät inte upp henne hehe

Vilken fin modell posé

Mindre fin hehe



Hemma hos mamma

Den nya fina matstolen.


Lava kan knipas hårt om hon vill hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0